Un chiosc de flori in centru orasului, o poarta colorata, o prajitura cu ciocolata… o zi cu soare!

De cateva ore am primit clipurile video, filmate de Lucian. Le-am revazut de mai multe ori… si de fiecare data aveam impresia ca retraiesc sedinta foto. Dau putin timpul inapoi.. pana pe 31 martie.

29665541_1818551008202620_215041980771351959_o

(…) Cerul se arata destul de innorat, pentru ultima zi din martie, speram sa se razgandeasca pana la ora 15, cand aveam sa ma intalnesc cu Larisa. Asa a fost sa fie! Pe undeva, la ora 14:40, au aparut si cateva raze de soare, care in scurt timp, au cucerit intreg orasul! Cu cateva minute inainte sa ies din casa, pregatita de sedinta foto, cu rucsacul pe spate si doua umbrele.. l-am intampinat pe Lucian, la mine acasa, sa fimeze cateva cadre cu “momentul pregatirii”.

_SDP6830

Larisa avea pregatite 3 tinute: office, casual si elegant. Pe langa aceste trei tinute, am adaugat un element surpriza. O tinuta de balet. Tineam minte, de acum 4 ani, sedinta foto, din weekend, pe care am avut-o cu Larisa. A fost o sedinta foto cu tema “dance-ballet photography” si am decis sa refacem cateva cadre, sa le aducem in prezent.

_SDP5860

Am ales sa incepem cu outfit-ul office. Am integrat tinuta, intr-un décor urban, printre blocuri si geamuri de sticla. Sincer, imi doream nespus de mult flori, pentru aceasta sedinta foto. Cu mult timp inainte de sedinta foto, m-am gandit sa facem cateva fotografii intr-o florarie, dar nu am gasit un loc care sa fie pe placul meu, in privinta cromaticii si a florilor. Dorinta mea s-a indeplinit in centru. Am vazut din departare un chios micut cu flori. Oamenii de acolo au fost foarte amabili. Au fost de acord sa facem cateva fotografii. Larisa a fost placut surprinsa, in special cand a tinut in brate, doua buchete mari, de lalele. Pantalonii alesi de Larisa, pentru cea de a doua tinuta, au fost perfecti. Erau de un roz deschis, pal.

_SDP6772-Edit

Baby pink, delicii colorate si frigidere de Coca Cola. Asa se poate descrie in trei cuvinte, urmatoarea noastra locatie. Totul a fost roz la sedinta foto? Aproape!! Un loc perfect, unde puteam sa fac pozele mele preferate, prin geam. Daca tot am specificat ca totul a fost roz.. acum pot sa confirm asta. Dupa cateva plimbari lungi prin centru, am descoperit sau ne-a sarit in cale, o poarta mov. Da! Totul a fost roz-mov la shooting-ul acesta!!

_SDP6804

-Unde vrei sa facem pozele cu tinuta de balerina?

-In statie de la teatru? Ce zici?

-Da, asa m-am gandit si eu!

LC_ (33)

Asa am si facut. In cateva minute eram in fata la Negro si Scarlet. Nu am mers sa savuram o un shake.. sau orice alta delicatete, eram aici pentru un “spectacol de balet’. O simteam pe Larisa putin stresata, dar tot odata lejera si stapana pe sine. Eu? Eu eram speriata si imi statea inima in loc de fiecare data cand se ridica pe varfuri (pe poante). Ultima fotografie de la shooting a fost in fata la Teatrul National. O fotografie dinamica, in timpul unei piruete.

LC_ (24)

 

Urmarind clipele surprinse de Lucian in video, am realizat pentru prima oara, ca “fotografia”este o poveste. Fiecare sedinta foto este un film scurt, atat din viata mea cat si din viata personelor care se afla in fotografii. Fiecare zi, pe care o petrec alaturi de oameni noi si Nikon-ul meu, este o noua aventura. Viata mea este asa. Fotografia m-a maturizat si totusi ma pastreaza copil. Mi-am format ochii din spatele aparatului de fotografiat sa vada doar lucrurile frumoase din jurul meu. Incerc sa imi “corectez” si ochii din viata de zi cu zi, sa focalizeze doar lucrurile vesele, care ma fac fericita. Fotografia mi-a format o alta gandire despre lume si persoane. Daca nu ai inca un hobby, iti recomand cu drag sa te indrepti catre arta fotografica. In viata ai nevoie uneori, de un “prieten”, precum e aparatul de fotografiat,care  sa iti arate adevaratele minunatii din jurul tau! Deoarece fericirea se gaseste si in lucruri mici. Un chiosc de flori in centru orasului, o poarta colorata, o prajitura cu ciocolata… o zi cu soare!

_SDP6798

Aici am sa va las pagina de facebook unde puteti viziona mai multe clipuri minunate, filmate de Lucian: https://www.facebook.com/Spectre-Films-174631986516859/?timeline_context_item_type=intro_card_work&timeline_context_item_source=100004307495325

Acesta este clipul video de la shooting. Behind the scene!

_SDP5644-Edit_SDP6737-Edit_SDP6727-Edit-2_SDP6734-EditLC_ (2)LC_ (4)LC_ (15)_SDP6766-Edit-Edit (1)_SDP6770-Edit_SDP6762-Edit-Edit_SDP6767-Edit_SDP6776-Edit_SDP6777-Edit_SDP680029664661_1818541454870242_6807209095458825448_oLC_ (26)_SDP6807_SDP6807-2_SDP6810_SDP6790_SDP6830_SDP5726-Edit-2 (1)_SDP5855_SDP5857LC_ (30)LC_ (27)

And the teaser..

Explore posts in the same categories: My Documents

Lasă un comentariu